Färdigt..

Nu så är jag klar och inväntar bara chauffören...
Sen blir det dans på sold till Lars Kristerz =)
Ska bli skojsigt...gäller bara att ta det lugnt så det
inte blir samma "blöta" som förra helgen...heh...
Inget kul att gå på hockey imorrn annars,
en erfarenhet jag fick ta del av förra söndagen =/

Försökte ta nå kort här, men det blir f*n inte bra alltså...
Ser så jäkla trött o sliten ut på alla bilder nuförtiden,
så ni får inga sånna ikväll =P
Sorry, fast det är kanske lika bra de.
Skulle haft nån bättre kamera kanske, men men.

Nu blir det inget mer kladd från mig på en stund,
eller kanske inte föräns imorrn, man vet aldrig...
Beror på vilket stadie man är i när man kommer hem,
och beroende på vilken tid på dygnet man landar i sängen...
Brukar ju alltid bli runt 3 tiden innan man är hemma,
fast det är ju olika på var man hamnar efteråt,
och hur kul man har ;)

Så ni får ha en kul och trevlig kväll,
med vad ni nu än hittar på.
Ska jag ha!! =D
Tjingling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0