Falun idag med

Nyss vaknat...trött som ett as...dom små 4 benta varelserna har hållit mig vaken mest hela morgonen *morr* lönlöst att försöka sova *grrr*

Ja idag ska jag åka till falun igen på veteranmarknaden, ska ner för att jag ska se om jag hittar en verkstadshandbok till forden. Kan vara bra att ha om jag ska fixa med den i vinter, finns mycket bra i en sån.
Det blidde inte så mycket greja med bloggen igår kväll, satt mest och flumma runt på olika sidor. Telefon ringde och det blev nå svammel där ett tag...

Nä, känner att jag är alldeles för trött att skriva nu. Vet inte vad jag ska svamla om idag...får ta mig mera kaffe, en dusch sen ut och starta forden och åka till falun.
Lär ju vara mycket folk där idag, hoppas vädret nu håller i sig och är uppehåll iaf. Mulet ser det ut att vara iaf, jag vill ha SOOOL ju!

Vad ska Du göra idag?

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0