En tur på stan

Gjorde en tur på stan idag efter jobbet, fick lov ner
och lämna igen ett par av dom jeansen jag köpte
förra helgen. Gillade bara det ena paret och hade
beslutsångest, så jag tog hem dom och prova i
lugn och ro =)

Gjorde även några svängar ut och in i olika affärer,
för jag letar en varm, skön polotröja, stickad så klart.
Men som vanligt hittar jag inget när jag väl ska ha nåt =(
Sen vet jag väl tusan inte vad dom gör för kläder nuförtiden.
Inget som faller mig i smaken iaf, konstiga tröjor och
konstiga modeller....inget jag skulle sätta på mig.

Så jag vet inte jag var jag ska hitta nån sån tröja
jag är ute efter =(
Börjar ju bli en aning kyligt ute så jag vill ha nå varmt
att ta på då...vem vill inte det föresten...? Heh...
Nä jag får väl åka utomsocknes om jag ska hitta nå
som går att få på sig, av "normal" kaliber.
Är ju inte "trådsmal" precis =/

Nä nu ska jag nog sätta mig framför tv:n en vända,
och koppla av en stund. Har varit mycket nu i veckan,
jobbat in så jag kan vara ledig imorrn.
Varit hos mamsen, sovit dåligt hela veckan...mm mm.
Nu ska jag ta en liten paus...
Men vi hörs, ha en bra kväll!

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0