En trevlig tripp

Nu så har jag återvänt till mitt hem efter en trevlig tripp
till Leksand och Moskogen, där vi avnjöt en mycket god
buffé. Som bestog av helstekt kotlettrad m potatis och
god sås och gele. Sedan fanns det lax och god sås också,
den var superdupergod =)
Fick då sällskap med mig så slapp jag åka själv,
det var ju också trevligt fast det var MrX med kompis.

Lämpa av dom efter vägen för dom skulle ut på nån tur..
Och nu ska jag ut på mitt en sväng tänkte jag,
ut och åka lite mera ford, men får sitta bredvid nu iaf =)
Kan vara skönt att ut och glida runt lite fint med nån kall
cider i näven, och bara pysa runt lite här och där...
Kostar väl lite men det är det värt så här i sluttampen
på säsongen. Lär ju inte bli så särskilt många vändor till
antar jag, för snart är det för kallt ändå.

Ja som sagt, en mycket trevlig dagstur har jag haft idag,
trots att jag körde själv i min egen bil =D
Funkar det med i gott sällskap.

Tjingeling, nu väntar cidern ;)
Ha en trevlig kväll, alla!

*KRAMAR*

~ ♥ ~


Kommentarer
Postat av: lifare

aahaaa! du har varit i LIFland, du kände väl vibbarna av bra hockey !!!

2008-09-20 @ 22:21:30
Postat av: 19.30

Kanske nåt för dig?



http://www.recept.nu/1.304907/2009/03/09/halv_atta_hos_mig_soker_nya_deltagare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0