Elefanter..

Jag har knappt sovit nåt inatt heller, dom två 4 benta lurvtussarna
jag har här lever rövare så det går inte...
Låter som en hel elefanthjord, trodde det var katter jag fått =/
Skallebank idag också, trött och slut...
orken tryter mer och mer, vete f*n hur det här ska gå =(
Jajja det är bara at bryta ihop och komma igen.

Jag ska väl ta mej en dusch strax, sen blir det att åka
och försöka jobba...fyyy blir en lång kväll det här.
Från kl. 13 - 23.25 *suck*
Tro hur mitt hem kommer se ut efter det...
med dessa två rövare som springer runt som
gaseller och lever om? =(
Huuuuga!

Nä, bara att bita i det sura äpplet och köra på.
Ha en bra dag!

Vad ska Du ha för dig idag då??


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Det funkar, verkar vara otroligt trögt att samla på sig poäng dock ;S

2008-09-09 @ 11:22:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0