Dont drink and drive!

Lyssnat på radio dalarna idag, vilket jag ju gör varje dag
i lurarna på jobbet. Det har snackats om ditten och datten,
mest om ett bussbolag som infört alkotest i sina bussar.
Och det är ju skitbra, då måste chauffören göra ett utandningsprov
innan bussen startar.
Och tack vare det så har dom satt dit flera stycken som haft alkohol
i sig...MEN HALLÅÅÅ!!
Har "dom" inte lärt sig nånting här i livet...??
Alkohol och bilkörning hör ABSOLUT INTE ihop!!!

Och som om det inte vore nog, så ger den där alkotesten
utslag även om man sköljt munnen med munvatten *häpnar*.
Jaha, ska man då inte kunna ta sig en sån där punchpralin heller då?
HjÄlP :-S
Nej guuud det ska jag då passa mig för.
Fast jag äter inte sånna heller så, färdigt med det!!!

Alltså, vad är detta för människor som sätter sig bakom ratten,
i en buss...och ska köra en massa människor,
och dessutom har druckit?
Tänker dom inte på vad dom kan ställa till med?
Jixes =/
Nej fyy så hemskt, vart är världen på väg...eller...
vart har vi hamnat?
Usch!!!
~
Nu är jag trött, helt slutkörd och ledsen...
Bara ett par veckor kvar på jobbet nu, sen är det kört...igen... =(
Usch, vill inte, orkar inte en gång till.
Har då helt tappat förtroendet för detta företag,
och jag orkar snart inte mer.
Trodde att jag var säkrad där nu, men icke sa nicke...
Suck!

Jag ska lägga mig nu och vila nån timme, blev väckt halv 4
i morse av 2 vilddjur som var klar och pigg *surar*
Återkommer senare, om jag vaknar nåt mer idag
=O
~


Kommentarer
Postat av: Nanne

Listerine ger utslag en kvart efter att du sköljt munnen i det.

kram

2008-09-15 @ 15:40:18
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Kicki; Svar till Nanne

Usch då...kan ju inte vara så bra ..

KRAM

2008-09-15 @ 22:35:33
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0