Derbyt...

...mellan Mora IK - Leksand blev 2 - 5...
Vi föll pladask, ojj så glada dom blev då LIF supportrarna.
Too dee, det var ju bara träningsmatch jöh (som tur var, kanske)
Annars hade dom väl varit ännu mer stöddiga...
Som dom sjöng sen då...eller snarare "lät"
Dalarna är vårt *gapar stort*
Vad då, dalarna är vårt???
VI är M.I.K stolta starka M.I.K!!!

Jajja, tur vi inte ska "slåss" mot dom så många ggr usch och fy!
2 borta och en hemma, skönt!
Så vi kommer nog ta det här ska vi se =)

Nu så är det bara en kväll kvar att jobba sen är det helg
för min del...åååh så skönt det ska bli.
Imorrn ska jag ta ett snack med en del personer på jobbet,
och fråga vad f*n det är som försiggår egentligen.
För nu har jag tröttnat helt och tappat förtroendet
för det där stället totalt.

Jag har varit där över ett år nu, och ska enligt regler ha fast nu.
Meeen icke då, en del andra fått året ut och ska vara på nån
annan avdelning, som jag varit på innan...
MEN...??!! JAG då??
Skit i att jag mår pissdåligt, vill vara kvar för jag trivs...
NÄ, tänk inte på mig inte...kast ut mig bara.
TVI, vad less jag blir...det här året har bara varit skit och elände.
Och det är väl inte slut än...nej för nu ska jag ner igen
till botten och börja om på NOLL.
Tack, tack!

Nej fy tusan, tänkte jag skulle få ett slut på detta hattande hit och dit.
Eftersom jag hållit på så här sen -94, ut och in på olika åtgärder..
hit och dit på olika jobb, fram och tillbaka, hit och dit, ut och in...
NÄR ska detta ta slut, jag orkar inte mer...så är det bara.
Jag vill vara kvar för jag trivs, har bra arbetskamrater,
jag kan stället och det jag håller på med...
Förstår ingenting =(

Nä nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, är trött i hela huvet,
och ena ögat *kisar med ena ögat*
Ni får sova så gott...men det gör ni väl redan förstår jag...?

ZZzznark.........Godnatt!


Kommentarer
Postat av: lifare

-men det var väll ett väntat resultat !!!

2008-09-11 @ 15:21:06
Postat av: Kicki; Svar till lifare

Jaha...va de??

Ok, det var TRÄNINGSMATCH ;)

Lycka till i fortsättningen :)

2008-09-11 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0