Brrrrr.....

Imorse då jag åkte till jobbet vid 04.40 då var det kallt *brrr*
Noll grader ute och jag fick skrapa is från rutorna
innan jag kunde åka =/
FY tusan, redan....?! Det var inte så skoj.
Snart får man väl ta på sig vinterkläder när man ska iväg,
jag är väl så tokig som vanligt och har för lite kläder på mig.
Jeans, linne och en fleeströja och "pissetofflor"
"pissetofflor" = sandaler, typ, som man bara sticker i
fötterna i och far iväg...

Nu ska jag snart dra iväg och handla lite nödvändigheter...
typ nå mataktigt. Hälsa på mamsen en vända också.
Solen skiner iaf och det är ganska varmt ute...nu iaf...
lär väl bli lika kallt inatt också, gissar jag.
Undra om man ska stoppa i motorvärmaren och
kupévärmaren...? Hmmm...njäh lite för tidigt att
skämma bort bilen så, det får gå ändå.
Vet inte vart jag har alla grejor heller, sladd, kupévärmare
och sådär...måste leta och städa ur skuffen för att hitta det.
Måste jag göra till helgen!
Ha en bra kväll!!
'_'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0