Usch vad trist =(

...att vara hemma =(
När man VILL jobba och inte får...konstigt alltså.
Har satt igång en tvätt, gjort mat och diskat och stog
och fundilerade på en massa saker...
Fan vad jag saknar mitt jobb och arbetskamrater =(
Inget roligt alls detta, träffade en igår faktiskt i leksand när
matchen var slut, kul kul...fick en kram och det var ju
trevligt =)
Men sen var det väl nån lexing där som gapa och skrek
att sådär kunde han väl inte göra...
WHAT???
Arbetskompisen är leksing & jag moring...
JA...? än sen då >(
Får man inte ge en kompis en kram...ändå eller??
Han sa till den där gapande saken att
Det här är minsann en trevlig tjej det (menade mig)
Då vart den där tyst iaf HAHA!!

Jajja, åååh vad rastlös jag är...har så mycket jag skulle gjort
men får ingen inspiration alls... =(
Önskar jag hade haft ett hus då hade man iaf haft nå att göra.
Varit ute och krattat löv eller nå liknande, hugga ved eller vad
som helst...
Det är sååå fruktansvärt tråkigt att bo i lägenhet,
finns ju inte ett skit att ta sig för.
En flytt skulle verkligen behövas nu känner jag,
så jag fick rensa en massa som jag ändå inte använder.
Bara ligger och skräpar både här inne och i förrådet,
och som jag troligen aldrig kommer använda nånsin.
SUCK =(

Ähsch sikket eländes elände, vill bort härifrån (menar lägenheten)
Är sååå trött på den här "skrubben" så jag kan spy.
Det är 10 år sen jag flytta in här...OJJ vad tiden går...
Vore minsann på tiden att få i ett mysigt hus m tillhörande garage,
men men...får väl försöka få ett fast jobb först,
om det nu kommer hända nån gång...
Annars är det ju bara att glömma,
kommer väl få bo här resten av livet...nääee fyy så trist.

Nähe, nu är visst tvätten klar att hängas,
och in med en ny laddning...
Tjo, så länge!


Kommentarer
Postat av: bohman

När man jobbar vill man va ledig å tvärtom!!! aldrig är man nöjd =/ bor du kvar i Bunäääs? ovanpå där Lisso bodde ?

2008-10-09 @ 15:12:00
Postat av: Kicki

Svar till bohman

Ja visst är det så...aldrig är man nöjd =O

som sagt.

Japp, kommer väl aldrig härifrån ser det ut som =(

2008-10-09 @ 15:15:05
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0