Trökväder idag.

Usch vad grått och trist väder det var idag =(
Trött är jag som bara den, nåt som är fel eller också
är man så här den här årstiden...?
Igår glömde jag bort datorn...fixade och grejade
lite här hemma. Skulle väl gjort en del saker,
men orkade inte, lusten var borta.
Jag städade och tvättade och så, så dagen rullade
bara på. Jag dammsög faktiskt datorlådan igår,
och det behövdes verkligen...FY tusan vad damm
den samlar på sig där inne, huvva.
Inte så konstigt den stått och flämtat och låtit konstigt
här då den varit igång.
Men nu så är den rätt så tyst, surrar lite lätt bara,
skönt.

Nåja, idag ska jag iväg och skjutsa pappa och en till,
dom ska ställa in sina husbilar för vintern.
Så jag lär hämta dom och skjutsa hem dom,
ja det var väl det som ska hända idag...
Imorgon ska jag på AF på nån info av nå slag,
suck, jaja sånt man bara måste göra.
Sen var det nånting på torsdag också...
Usch, sånt är trökigt, sitta och lyssna på nån som
rabblar en massa så man nästan somnar...
Äh, det ska väl gå det med, måste ju iaf har inget val.

Nu ska jag fika och försöka vakna till liv denna
gråmulna dag...känns som att det kommer bli
en slödag idag, när jag kommer hem.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0