Torsdag

Jaha så vart det torsdag igen då, igår glömde jag datorn igen.
Jag hade fullt upp, först var jag på AF på nån info, ja sen börja
det ju snöa när jag kom hem därifrån. Så det var till att ta på sig
lite mindre fina kläder och åka in till mora igen, och byta till
vinterhjul på bilen, pust. Sen hem igen göra mat mm, mm...
Sen var det kväller, plötsligt och jag vart helt slut i hela kroppen.

Och idag har jag ont i rygg, axlar o huvet =(
Tur man inte byter hjul varje dag på bilen, ajjajj.
Ja och idag ska jag in till AF igen, på nån annan info...blääh.
Men det är väl bara att infinna sig, annars får man inte ett nickel
i plånboken, blir ju avstängd från a-kassan annars.
Idag är det någon plusgrad och slask ute, endast lite snö
ligger kvar, bara så pass det är vitt...fläckvis.
Men nu kan det snöa bäst det vill för jag har v-däck på iaf.

Vinst till Mora igår igen =D härligt, bra jobbat.
Men det var nervöst när man satt här vid datorn och lyssna
och kolla på resultaten, men det är så det ska vara.
Nervpirrande och spännande, det är sport det ;)
Det blev iaf 2 - 5 till Mora igår mot Sundsvall borta,
fina siffror!

Nä nu ska jag fika och in i duschen, sen iväg in till mora igen
då, få se om det är nå halt idag, kan ju va...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0