Sovmorron

Oj vad trött jag var idag, sovit länge idag...behövde nog det
verkar det som.
Igår var jag ju till Leksand på hockey, det var skojsigt
även om vi inte vann, men det slutade med 5 - 3
till Leksand, inte så stora siffror ändå.
Match hemma imorrn mellan
Mora IK - IK Oskarshamn kl. 19

Mulet och grått ute idag, ser ut att ha regnat en del inatt.
Vet inte vad jag ska hitta på idag, tror jag ska pyssla lite
här hemma idag. Har lite jag skulle behöva göra,
sånt man inte har hunnit med då jag jobbat.
Får väl se vad som faller mig in idag,
tvätta ska jag iaf göra. Det sköter sig självt...nästan.

Har inte så mycket att skriva om just i detta nu,
har inte hunnit vakna än...hehe...
Men det kommer väl under dagen, Ha en bra dag så länge.
*KRAM*


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! vad trist att behöva bliuppsagd på ett jobb man trivs på.. och jag tycker synd om dig som får lov att börja gå på AF. det är då ett riktigt sk*t jag går på AF rehab för mina läs svårigheter.. bara de suger !



Hoppas att du får nått jobb snart ! Kram madde

2008-10-09 @ 12:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0