Skit också..

Idag har jag varit lite flitig iaf, men när man väl tar sig i
kragen och ringer runt till de jobb jag sökt...
Så är vederbörande borta =O
ledig, på möte, på lunch och kommer då o då...
Jaha...de va då väl fan också >(
Så fick jag lov ringa till mitt "gamla" jobb för att få
arb.givar intyget....HALLÅÅÅ grrrrrr
Nu har jag väntat på att dom skulle skicka det till mig,
utan att jag skulle behöva dit och fåna mig.
Men icke sa nicke...sånt ska dom väl fatta att dom måste
skicka ut ändå, eller?

Ja, medans jag ändå var där då så passa jag på att hälsa
på inne på min gamla avdelning.
Jamen såå rooligt de blev =D
Riktigt skoj faktiskt, dom blev så glada så att jag kom,
eller åtmindstone verka de så hehe...
Blev lite småtok och skoj, som vanligt när vi sätter igång ;)
FAN! Vad jag saknar mitt jobb...
Blev också väldigt besviken då jag såg att det satt några
där och jobbade, som kommit in långt efter mig.
Jaha, tänkte jag...va fan e de för fel på Mig då???
Varför får inte Jag stanna kvar som varit där över
ett år då??
NÄ! För att jag har ingen farsa, morsa eller syskon
som jobbar där................!
Så är det på sånna ställen *MORR* >(
Kan bara säga FY FAAN för sånt fusk!!!
USCH.

Nä fy så besviken jag känner mig alltså,
får det verkligen gå till så här??
Jag kan väl ingen råd för att jag inte har nån nära
anhörig på företaget...
Funderar nästan på att åka dit och ta ett allvarligt
samtal med VD för jag blir så arg när dom gör så här.
Och när mina arb.kamrater säger det börjar öka
med jobb...jag fattar nada och blir bara ledsen.
Suck =(

Nä usch, vet inte va jag ska säga.
Ska sätta mig och glo på tv en stund nu
få se om jag lugnar ner mig.
Ha en bra kväll!
~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0