Saknar sommaren, del 2

Då fortsätter jag väl det jag påbörjat för nu har jag fått några
bilder till, från Lena som var här i somras TACK så mycket.
Då fick jag denna då vi var till nusnäs och kollade:



Så nu är jag nöjd =)
Synd det inte vart något kort vid Zorn på dig där..
Partybrudar på G riktigt här, då vi skulle gå ut på wasastugan
och dansa loss till Little Aron & the east side river boys, från älvdalen.
Rockabillyrockarumpan...eller vad det var du kalla det Lena?
Hihii =)





Alltid kul att fåna sig lite innan man ska ut =D
Kul minnen iaf från hennes besök hos mig.
Nästa gång får väl jag åka ner till Dig och göra Växjö osäkert ;P

Ja, sen var det ju dags för den årliga falucruisingen så klart.
Den var den 23e juli och det var varmt och mycket bilar,
min bil behagade ju koka i falun... =(
Men inte så konstigt för det satt ju ingen termostat i den,
så det har jag satt i så nu ska det väl funka och gå, hoppas jag.
Sen ska jag försöka fixa ett nytt värmepaket också,
för det som satt i var ju kass och inte ens ikopplat...
klåpare "over there"

...on the cruize ;)

...konstig jag ser ut...
Nåja detta vart taget innan bilen tyckte att det blev FÖR HOT
iaf, så det var ju tur att jag såg den röda lampan som lyste
trots att solen låg på, på instrumentbrädan...
Nåja allt gick bra iaf, som tur var. Sen var det till att stå stilla
rätt mycket tills det blev kväller och lite svalare.
Då gick det ganska bra att åka, med huven lite öppen vill säga..
Fordsjuka kallas det nog, hehe.



Saknar min "pärla" rätt mycket nu faktiskt, så även sommaren
och värmen, solen och dom sköna kvällarna.
Meeeen det kommer en ny sommar, får man hoppas...
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge =/

Classic car week i rättvik är ju ett måste också,
mycket trevligt folk och fina bilar...
Jag köpte mej en cowboyhatt där i år, tyckte jag skulle ha det.
Nanne, min goa vän åkte också med mig till rättvik.
Jätteskoj att du följde med tycker jag =D
Hoppas att vi kan följas åt även nästa sommar,
någon tur bara vi kanske, och om Lisso kanske vill
åka med då också ;) ?!
Bara "brudar" skulle vara riktigt kul!



Denna snygga Peterbilt var med även förra året,
sååå jäkla snygg alltså så man blir alldeles knäsvag.
Helt otroligt snygg och frän =)





Jaa, det finns så mycket jag skulle kunna skriva / lägga upp
här, men det skulle antagligen bli ganska så mycket.
Men hoppas att det är bra ändå?
Det är iaf tur att man kan bläddra fram och titta på alla
bilder man har, och minnas allt på det sättet.
Jag kommer säkert på något mera framöver, som kommer
ploppa upp här fram och fram.
Ibland har jag missat och tagit en del kort på det jag varit,
vet inte varför men det har bara blivit så.

Den 23e augusti var det iaf dax för bilsport tidningen
att besöka oss här i Mora. Riktigt kul att så många
som över 300 bilar (tror jag det var) anlände till kajen nere på stan.
Dom hade aldrig räknat med att så många skulle dyka upp,
men kul var det iaf. Jag tog en egen liten bild där,
men eftersom det var lite svårt att ta något riktigt bra kort
så blev det bara ett. Jag skulle ju ha fått åka upp i liften
dom har som tar dessa kort, men jag var för feg för att fråga hehe.

...bland alla andra när bilsport var här

Fick iaf med min bil i tidningen tror jag också, för jag stog
rätt så långt fram där dom skulle ta kortet.
Sen blev det cruising på mora senare på kvällen,
som också blev lyckad och kul, tycker jag =)

Avslutningsvis lägger jag in nån bild på min "pärla"
som jag tog alldeles innan jag skulle köra ner den till garaget.
Bara för jag skulle testa några saker...
men jag tyckte denna vart ganska bra iaf.

...Me like =P

NU skulle jag vilja ta ut den en liten vända bara,
innan det blir alltför kallt, någon solig fin dag då det är torrt
ute. Nu har det slaskat och regnat en massa inatt och idag,
men hoppas att det kommer lite sol i veckan.
För jag VILL höra V8an lite sådär innan det blir för kallt...
hoppas det kan bli nån mer fin dag.

Vet inte riktigt vad det blivit med kommentarerna,
jag godkänner dom men dom syns inte...?
Vet inte vad det blivit för fel, men men dom finns där iaf
så ni vet ;)
Thats it...för den här gången =)
Ha en skön kväll!
*KRAMAR*


Kommentarer
Postat av: Lena

Men hallåååååååååååååååååååå jag skickade ju ett JÄTTEFINT kort på dig i bikini också. VAR tog det vägen???? ASG Kramen

2008-10-20 @ 18:53:49
Postat av: Kicki

Ja HALLÅÅÅÅÅÅ =)

Den skräcködlan lägger jag inte in här jöh ;)

Hehe KRAAAAAAAAAMMMMM ;)

2008-10-20 @ 19:27:06
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0