Så var det överstökat

Phu vilken match...spelet va väl som de va...mjääk.
Jajja vi fick till det till slut, 5 - 4 efter straff
VI VANN =D
Men så förlora vi ju våran bästa Colby =(
Han fick endast vara med 1 och en halv match,
blev påkörd av en västeråsare så kopiöst...
Stackars Colby...såg ut att han hade jätteont ajj ajj =(
Han blir nog borta nu nån match så illa som det
såg ut, han kunde knappt gå av isen FYY, illa.
Men tror du att nån fick sitta utvisad då???
NÄÄÄE inte alls en sekund...fy fan!
Jajja hoppas det inte är alltför allvarligt med han,
Han behövs i laget ju.

Nu har jag precis ätit mig mätt på 3 korv me brö =)
gött i heeela magen va de, hihii..
Nu ska jag nog inte göra så mycket mer ikväll,
känns det som...är hes och lite på lyset.
Men roligt har jag haft...som vanligt.
Blir nog sussa snart är trött och slut...
JA! Man blir det efter en match, kostar på både
röst och ork kan jag lova.
Men det är bra terapi för huvet och kroppen,
Det är bra =)

Gonatt säger jag nu, lär inte bli fler ord från mig
ikväll...jag somnar nog om jag lägger mig i soffan ;)
Sov gott, alles!!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag gick mycket på MIK matcherna förr. Det var roligt!

Kram

2008-10-18 @ 09:17:22
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0