Rastlös idag =(

Åååh vad tråkigt det är idag, händer typ nada här idag.
Skit också, vet inte vad jag ska ta mig för. Har städat lite
och gjort mat och diskat, pysslat med lite av varje...
Men nu har jag tappat inspiration totalt =( suckar
Bläääh, inget kul att gå ut på heller ikväll booooring
Vad ska man hitta på?
Hmm...

Blir nog inte mycket händelser idag som det ser ut,
får väl dra igång nån film eller nåt sånt senare...
Men vet inte vad jag ska kolla på heller...och inte vet
jag om jag har ro i kroppen att bara sitta still heller.
Är så rastlös och finner ingen ro idag...går bara runt
här och kollar vad man skulle kunna ta sig för med,
men...icke något roligt alls att ta sig för.
Vad är det med mig...? GAH!! >(

Näe, måste försöka hitta på nå...ska försöka gå ut,
åka en sväng eller nåt...kan inte sitta still...
Hej en stund!
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0