Phu..

Ååååh va tråååkigt de är va hemma...fyy tusan.
Har inte hänt så mycket idag ändå, pysslat lite smått
här och där bara...dagen har gått sååå sakta idag.
Imorrn ska jag iaf ta och ringa runt och kolla av
de jobben jag lämnat mina papper till...
Bara att hoppas och hålla tummarna att någon
vill ta emot mig...
Detta är inte så roligt längre nu, en och en ½ vecka
har gått idag...fyy så trist detta är.
Klättrar snart på väggarna här... =(

Men nu så börjar snart hockeyn iaf, alltid nå roligt
att pyssla med en stund.
Om ca timme smäller det...
Fan man får ju abstinens när man inte får gå på
hockey ju =(
Alldeles för långt mellan gångerna...
Jag ska föresten börja som supportervärd i FMMA
snart, ska bli skojsigt och göra nå annat nån gång.
Ska bli kul att prova göra något nytt också,
och få se hur det är att vara sån nån gång ibland =)
Jajja det visar sig, det blir/går säkert bra.

Nä nu ska jag ta och ladda inför match...
Nu jäklar vinner vi idag!!!

HEJJA MOOORAAAA!!!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0