Onsdag

Sovit dåligt inatt, för mycket som far runt i huvet.
Dels så levde kattorna rövare inatt så klart,
så jag fick inte sova för det.
Sen när man väl laggt sig så kommer alla tankar
och funderingar på allting.
Mamma, jobb, pengar mm, mm.

Idag så blir det klippning men dock icke den frisyr
jag lade in bild på för ett tag sen.
Jag har inte råd, blir bara klippning idag...tråkigt.
Det får bli en annan gång, när ekonomin är bättre.
Sen ikväll blir det resa till Leksand och hockey
mellan Leksand - Mora.
Tv sändning ikväll också på tv4 sport kl. 19
Verkar som det blir 2 bussar iaf kul kul att så
många följer med, det behövs verkligen.

Och nu ska jag in i duschen och göra mig klar
att åka ner och bli klippt.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lisso

Hoppas du får skoj i Leksand då :) Och att det blir en spännande match. Och så hoppas jag att håret blir bra också :)

Kramar

2008-10-08 @ 11:19:01
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0