Onsdag

Blev inte många ord igår inte här inne...hade inget att
skriva om, eller rättare sagt, jag orkade bara inte.
Jag var ut till en arb.kompis i Fu och hämtade mina
ljus jag köpte, då jag var hos henne på ljusparty.
Mmmm så gott dom luktade, jag tände några igår
kväll. Kommer inte ihåg vad det var för doft heller...
jordgubb...nånting, tror jag.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, känner
för att städa en massa. Men vet inte var jag ska börja...
Det är inte lätt när det är svårt, hehe...
Har så mycket jag skulle gjort så det blir beslutsångest.
Nåja får väl se vad som faller mig in, nu ska jag fika
och försöka vakna till liv.
Ahh, det är ju hockey ikväll också...
Borås HC - Mora IK
Då blir det att sitta och kolla resultaten vid datorn ikväll då =)
För att få lyssna på just DEN matchen är väl bara
att drömma om, jäkla skit >(

Solen verkar vilja kika fram lite nu också, men det är
kallt ute...tror det varit minusgrader inatt för
det är frostigt på backen utanför.
Huuga, vill inte ha så här jag vill ha sommar
och varmt. Men men...bara att gilla läget.
Näpp, nu ska jag fixa lite...
Ha en bra dag!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0