Oj oj vilken match..

Detta var en jättebra match, fast det inte blev vinst,
men ändå en poäng...alltid något.
Målvakternas match ikväll som lyckades hålla nollan
matchen igenom båda två...bra jobbat!
Det blev förlängning + straffar och dom tog malmö.
Bra fart i klacken ikväll också =D
Skitroligt alltså, tänk om det kunde vara sån fart
varje gång ;) Jätteskoj kväll.
Kommer nog att kännas i halsen imorrn, hehe...

Nåja nu siktar vi på leksand nästa, på onsdag...
Det ska också bli skoj tycker jag,
bussresa och nån cider kanske...man är ju ledig...
eller nä =/ så får jag inte säga...arbetssökande =D
låter bättre ;)

Näpp, nu ska jag lägga mig och sussa är trött
och slutkörd, har ju ändå varit vaken sen 04 imorse.
Ska åka en tur till rättvik och kolla lite imorrn,
men när vet jag inte...mitt på dagen nån gång.
Hoppas det är bättre väder än nu...för nu regnar det
småspik USCH >(
Jag VILL åka ford imorrn...
Gonatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0