Nu blir det film

Varit till rättvik och sprungit runt i regnet idag.
Mycket folk och trängsel som vanligt...
Blev inte så mycket handlat, ett par mjukisbyxor
och 2 sjalar av tunnare slag med prickar på.
En svart och en vit, tänkte dom skulle passa till
nånting...

Men nu är jag så trött och slut i benen så jag ska
kolla på film under täcket i soffan =)
Jag ska se på Sex and the city från i år,
och Mamma Mia the movie.
Ska säga sen vad jag tycker om dom.

Ha en bra kväll, med vad du nu än ska göra.
*KRAM*


Kommentarer
Postat av: Sofia

God kväll!

Har du Mamma Mia filmen, eller har du hyrt den?

Skulle ju så gärna vilja se den igen...

Såg den på Drive-in bion i Rättvik i somras.

Jag ska precis kolla på SATC nu =)

Kram på dig!

2008-10-04 @ 23:26:59
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aha, då kanske man kan få låna den, så Anders kan se den oxå??

Jo jag tänkte jag skulle se SATC (Sex And The City) Men jag orkar inte nu.... Får se om jag kollar på den imorn istället. Kram

2008-10-05 @ 00:07:34
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0