Nu är det klippt =)

Då var man klippt nu då, blev ju bättre iaf =)
Jag ville ju färga och klippa, men det har jag
inte råd med i nuläget =(
Så det får vänta till nästa gång, det blir i början
på december att klippa, då får jag se hur läget
är när det blir så dax.

Jahapp, nu har jag ätit och fikat lite.
Kände mig inte alls pigg imorse då jag vakna,
magen som spöka och levde om =(
Tänkte jag fått magsjuka först,
men nu känns det bättre igen =)
Jag ska göra mig klar och redo inför resan
till läxand ikväll och hockey för hela slanten.
Så nu får vi sjunga upp riktigt på vägen ner,
eller hur Marita?! ;)
Ja, kul ska det bli iaf...för det har vi ju alltid på våra
resor...hehe...

Nu börjar nerverna spöka också =/
får ta nåt lugnande på väg ner ;)
Och så tar vi i ordentligt ikväll ALLIHOP:
HEJJA HEJJA HEJJA MOORAA!!!
=D


Kommentarer
Postat av: Marita

Hej!!



Japp, visst ska vi sjunga upp oss på vägen till "hmmmm" Läxand...usch, vill knappt säga det. =)



Vi ses nere på FMMA.

Kramiz

2008-10-08 @ 13:48:29
Postat av: lifare

ja,ja, se och lär av Läxan(d)! ... vi ses i möra... eller nja, repriser ses bäst på TV.

2008-10-08 @ 21:34:37
Postat av: liv

Såg dig minsann på tv:n pinglan min....sååååå sööööt såååå !!! Tråkigt med en förlust JUST mot DOOOOM men ni har ju revansch att utkräva framöver så det är bara att bryta ihop och komma igen!!!! Mina boys fixade en knapp seger i Borås så jag somnar med ett leende......NUUUU S KRAMISEN

2008-10-08 @ 22:36:50
Postat av: Kicki

Svar till lifare

Se kan jag göra, men lära av läxan(d) gör jag ALDRIG så illa som ni låter =P

Färdigt med det!!

2008-10-08 @ 23:39:53
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar till liv

Hihii tack vänsingen min PÖSS i pannan.

Vi bryter inte ihop, vi KOMMER IGEN!!

Så jobbar vi ;)

KRAAAAAAAAAAAAAAMEN o nattis

2008-10-08 @ 23:41:34
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0