Mjaha...

Nu är det bara nån timme kvar, tänker gå tidigt idag...japp
så får det bli sista dagen.
Känns faktiskt ganska bra ändå nu, får väl se sen när jag
kommer hem hur det känns då.
Ska på stan en vända också innan jag får åka hem,
ska på "flaskbanken" och fylla på partyhyllan i
kylskåpet, sen såg jag ett par skor i nån tidningsreklam
jag måste ner och prova =)
Får se sen då om det blir köp eller hur det blir,
är ju sån att jag ska fundera och fundera och fundera.
Men får se om jag tycker om dom när dom väl sitter
på fötterna.

Sen ikväll blir det ju hockey för hela slanten =)
Mora - Malmö skall mötas och det blir på tv 4 sport ikväll.
Roligt gå på hockey =)
Efter det blir det väl bara hem och koppla av för imorrn
tänkte jag ta ut forden om vädret tillåter...
Alltså om det INTE regnar eller kanske rent utav snöar =/
Nä det får inte komma snö än! Tack!
Tänkte bege mig ner till rättvik på dagen imorrn
på marknad och kolla lite, så regn vill jag helst vara utan.
Forden har fått stå i 2 veckor nu också, så jag tänkte
att den skulle få ut och luftas lite =)
Saknar V8 ljudet väldigt mycket och bilen också
förstås, min "darling" ♥ =)

Näpp, nu ska jag surfa runt lite, sen blir det ett sista ryck
innan jag ska gå hem...för gott från det här stället.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0