Måndag igen då.

Ja det blev inte många ord här igår inte, hehe...
Jag var trött och seg efter lördagens drabbningar,
det blev en heldag i soffan och beta av en del
filmer jag hade liggandes.
Men det är så skönt att göra ingenting en dag
som söndag, det är en slappardag.

Vilka filmer jag såg...?? Oj, ja det var många det,
ska väl kolla vilka jag såg senare.
Just nu är det fika och försöka vakna till liv,
sen blir det en dusch.
Sen in till mora och vända för jag ska upp till
mamma och se hur det är med henne...
och pappa förstås =)
Jag ska också till ett till ställe och lämna mina
papper för att söka jobb.
Lika bra att lämna in så har man kanske
en chans till där då.

Usch vad jag saknar mitt jobb =(
känns inget kul alls att vara hemma när man
som jag VILL jobba och inte får...
Är det inte konstigt så säg?
Men det verkar ju vara så här på dom flesta ställen,
lågt med orderingång...eller vad man ska säga.
Jaja, hoppas att "nån" nappar iaf för jag
vill inte vara hemma så här, jag får "spunk"
av att gå hemma, blir så rastlös och det kryyyper
i kroppen på mig.
FY!!! >(

Nä, det här går inte...nu ska jag sätta lite fart här,
såhär kan man ju inte sitta.
Fast det känns som att jag bara skulle vilja lägga
mig under täcket och bara ligga där,
gömma mig och inte visa mitt tryne ute idag.
Nä, bara att bita ihop...
Tjingeling, ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0