Lördag & utgång =)

Japp, jag har bestämt mig för att gå ut ikväll på parken.
Är bjuden hem till en tjejkompis på tacos,
och sen blir det mora parken och Refreshments =)
Hoppas det blir mycket folk och att man kommer ner
i tid så man hinner med att se Refreshments...
Men det ordnar sig alltid...tror inte dom börjar spela
före kl. 23 ändå så...

Har då fixat iordning mig nu iaf så nu är det bara
tiden som går såååå sakta, bara för att man väntar
på att få komma iväg.
Ska bli skoj iaf att ut och träffa lite roligt folk,
och inte sitta här inne och uggla.
Solen skiner så fint idag också och det är faktiskt
över 15 + grader ute Nice =D
Kändes som sommar när jag stack ut näbben
och solade lite, skönt väder.
Men blir väl kallt till kvällen antar jag, så det är väl
bäst att pälsa på sig riktigt tills man ska hem igen.

Nä nu ska jag lyssna på nån braig musik här,
så jag kommer i feststämning riktigt ;)
Ha en bra, skön, trevlig och mysig kväll...
vad ni nu än ska göra.
Hörs imorrn...när jag nu kvicknar till...?!

Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0