Lördag.

Jahapp, så vart det lördag då. Inte hänt så mycket sen sist heller.
Mer än att jag mår lite bättre iaf, hade väl en formsvacka sist bara.
Man kan ju inte vara på top jämt heller.

Nu är det morgonfika här, trött idag och sovit länge.
Skönt att sova ut, men känner mig mosig och seg ändå.
Ska iväg en sväng och handla lite värmeljus,
jag är STOR konsument av värmeljus ;)
Igår kväll gjorde jag tacos och tände en massa ljus här,
det blev riktigt mysigt faktiskt.
Skönt och bara göra ingenting också ibland,
bara sitta och mysa för sig själv isoffan.
Kissarna låg i soffan bredvid och myste dom också,
det var lugnt och skönt igår =)

Vad har ni för er, en dag som denna??

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0