Jobbsökardag.

Japp, idag har jag varit riktigt duktig må jag då säga själv =)
Gjort allt det jag skulle, varit på AF, åkt runt och lämnat
ansökningar på 3 jobb än så länge.
Nu är det bara att avvakta en stund, sen blir det aktion
uppringning och kolla av läget...bara att hålla tummarna.
Känns fint just nu faktiskt, att jag gjort detta idag
som jag skulle. Hade lika väl bara kunnat åka ner på
 af och anmäla mig, sen inget mer...
Men då är det lätt att man sjunker ner för lågt och
inte orkar ta sig upp igen, vet det efter alla dessa ggr.
Lika bra att hålla lågan brinnande och kämpa på,
"plötsligt händer det" ... känner det på mig.

Imorrn ska jag iaf bara inte göra nånting tror jag,
JO jag ska göra nå mat och åka ner till
mamma & pappa och spendera lite tid med dom.
Nu när jag ändå inte jobbar så mycket och har all tid för det.
Jag var in till lilla mamsen i eftermiddags och pratade
bort en stund. Hon har då blivit så liiiten, stackars lilla mamma.
Önskar jag kunde ta bort det dumma som gör henne
så dålig och sjuk :´-(
FAN!!

Nu fick jag skrivtorka.......
Återkommer....sen.........
=(

Jag har placerat min blogg i
http://bloggkartan.se/registrera/15368/mora/ 
på bloggkartan.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0