I´m going down...

Skrivtorka har jag nu, händer väl inte så mycket heller...
Tar dagen som den kommer, av olika anledningar.
Nu kommer den snart igen, den årliga deppressionen.
Idag är jag less, nere, gråter i omgångar av ingen anledning alls.
Eller jo, det finns ju anledningar till allt...det är så mycket nu
och jag orkar bara inte ta upp det just nu.
Känner bara för att lägga mig under täcket och bara ligga där,
inte göra nånting...bara sooooova.

Inget jobb än heller, ett har hört av sig med ett litet Tack,
för visat intresse, typ. Jo varsågod, så lite så!
Ska väl fortsätta mitt letande, så fort jag finner lusten till det.
Men inte idag, orkar bara inte det idag.
Ska iaf åka bort en sväng ikväll på ljusparty...igen.
Lovat en väninna att följa, och jag sviker inte ett löfte.

Kanske skriver jag mer sen om jag finner på något,
just nu är det så mycket som snurrar runt i huvet...
också det av olika anledningar, kommer säkert ut så
småningom...kanske här, får väl se.
Känner så mycket just nu, och snart orkar jag nog inte
bära på det mer. Det är tungt ibland, ibland inte.
Men det är väl så, livet går Upp sen Ner...
That´s life!
~*~


Kommentarer
Postat av: Lena

Tröstekramar till pinglan min. Ring när du vill POK

2008-10-23 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0