Hockeydag igen

Två dagar kvar att jobba då, idag har jag bara kännt
ett stort hat i mig...känner mig på ett jävla humör idag.
"ursäkta" ordvalet.
Nu känner jag mig bara taggad för att försöka få ett
annat jobb, tänka sig...va de ja...?
Mina arbetskamrater kommer och frågar hur det blir
och hur det går och så,
sen kommer nån och ger mig tips om andra jobb.
Jag ska söka dom bara för att nu jäklar är jag så less
på att hatta ut och in och hit och dit,
så jag har bara gett mig fan på att jag ska hitta nå...
och få det också!
Nu får det banne mig vara nog med det här tramset >(
"Färdigt med det!"

Hockey ikväll också, borta mot Almtuna IS.
Ska kolla runt lite och se hur dom verkar,
så man vet vad man har att vänta sig ikväll...hehe...
Och så ska jag förstås hålla en tumme för Växjö ikväll...
HEJJA VÄXJÖ!!!
hehe...platta till lexingarna riktigt ikväll nu ;)

Så nu ska jag ta mitt täcke och luta ikull mig en stund
i soffan, så jag orkar sitta här och lyssna på hockey sen.
Kom nu ihåg att vara med här:
MIK ÄR DOM BÄSTA,
HEJA HEJA HEJA MOORAA!!!

"Med seger i blicken"
=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för att du håller den ena tummen för mina grabbar :-) Det kan nog behövas för dom verkar vara i storform i Leksand och vi har några tunga namn sjuka....HUJEDAMEJ....det blir tufft. HEEJA HEEEJA HEEEEJA Lakers - "Det rätta virket" Tror inte ni får några problem mot Almtuna kramis

2008-10-01 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0