Hes idag, hihii

Jaa idag får jag knappt fram ett pip, haha,
hes som om jag kommit i målbråttet *S*
Jajja, jag hade roligt igår iaf. Bra fart i klacken
och det är värt varenda ord jag skrikit igår ;)

Jaha, lördag idag då...kallt ute var det också -3
när jag klev upp för ett tag sen, huga...vill inte ha så.
Nu är det kaffe som gäller här får se om rösten
kommer tillbaka, fniss...
Vet inte vad jag ska hitta på idag heller,
känner mig rastlös just nu, men måste väl ta mig för
med något iaf. Tro om man ska gå ut och ta
en riktigt låååång skön promenad...? Hmm det
skulle faktiskt behövas röras lite på kroppen
och få lite frisk luft samtidigt. Det är säkert skön luft
ute idag, ser ut som solen vill bryta sig fram också.
Kan bli en fin dag idag =)

Ha de gott, så länge!


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

Heej Vännen!

jo allt är bra med dig då??

ååå hur gick de i hockyn då??

Hoppas du har en bra helg!

jag och vovven är i sthlm ;)



KRAM

2008-10-18 @ 10:47:57
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0