Godmorgon

GäÄsP Jag vaknade klockan 10...trodde jag ja, haha.
Slog på datorn, fixade kaffe, tog min kopp med nybryggt
gott kaffe, och gick till datorn....
Kollade klockan på datorn 09.00.....VA??
Jag fick lov kolla både min mobil, klockan på väggen i
köket...sen titta jag i almanackan...
"Sommartid slut"
Jahaaaa, hehe det var vintertid idag alltså.
Jag hade glömt det när jag lade mig igårkväll,
att ställa om klockorna.
Jajja det förklara ju saken, jag blev helt förvirrad här,
trodde jag fått fnatt...hehe.



Jamen dåså, fick man en timme extra idag då =)
Kul...!
Jaha, sen trodde jag det skulle vara oväder idag,
men nu tittar solen fram lite lätt bakom tunga gråa moln.
Hoppas det blir en fin dag, tänkte jag skulle ut och plocka
undan mina utemöbler som står kvar här ute.
Ingen ide att ha dom där nu, är ju för kallt att sitta ute nu ändå.
Sen får jag se vad man ska hitta på, ut och gå en sväng kanske.
Eller...jag vet inte får se vad som faller mig in.
Kanske in på stan en sväng och kolla lite...
Hmm, betala räkningar skulle jag också göra ja.
Jajja, det får vänta till ikväll eller nå, det måste göras
idag hur som helst. Blir inga slantar kvar men men...

Gud så kul då, när man är van att ha ganska bra ställt.
Suckar tungt =(
Nä, här duger det inte att sitta och glo...
In i duschen ska jag få se om jag vaknar till liv idag också.

Vad ska ni göra för kul idag??

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Du! Jag är också pank. Hann bara betala räkningarna så poff! var pengarna borta. Vet ej hur denna månad ska klaras av. På nå vis ordnar det väl sig.

kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-26 @ 10:41:41
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Lena

Vet PRECIS vad jag ska göra i dag fnizz Gå på hockey så klart!!!!!...stan är invaderad av dalkarlar JUHE S Flest mål vinner HEJA HEJA HEJA LAKERS kramkram

2008-10-26 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0