Gjort stan en sväng

Då har jag gjort slut på lite pengar igen då...
Köpt ett par till jeans på lindex för dom var sååå
sköna, måste bara ha ett par till då =)
Ja sen blev det en partypåse på flaskbanken också.
inför morrondagen då jag ska på mora parken...
är så meningen iaf, får väl se imorrn hur jag mår/känner mig.

Nåväl ikväll hockeydax igen,
Mora IK - IK Oskarshamn
Känns som en bra match att ta vinst på =)
Dom ligger ju ganska långt ner plats 14
och vi på plats 4.
Nåväl känner på mig att det blir vinst ikväll.
Känns som en 6 - 2 ikväll ;)
till Mora förstås.
Ja det visar sig.

Ha en bra eftermiddag och kväll,
med vad ni nu än ska hitta på??

=)


Kommentarer
Postat av: Nanne

Kikade in en snabbis för att kolla vad du haft/har för dig! Ha en fin trevlig helg!

kram kram

2008-10-10 @ 19:07:02
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: lifare

"Nåväl känner på mig att det blir vinst ikväll.

Känns som en 6 - 2 ikväll ;)" hmmmmm, sorry....

2008-10-10 @ 21:45:51
Postat av: Kicki

Svar till lifare

Jajja kände väl åt fel håll då´ra =p

så kan de gå kaxpropp ;)

2008-10-10 @ 21:58:33
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0