Fy bubblan

Jag är sååå trött =(
Fick inte sova så länge idag för jag vakna av ett brak
och en blomma åkte i golvet >(
*morrar*
Suck, det var bara gå upp köra igång en panna kaffe,
dra fram snabeldraken och börja städa upp.
Sen har jag en massa tvätt att köra idag också,
så det blir till att pyssla med det ett tag,
ska ju hängas också.

Solen skiner iaf från en klarblå himmel,
har inte varit ut nå än heller bara för all
städning jag fått ta reda på här.
Strunt samma har ingen ork mer idag,
blir nog filmtime snart igen har så många jag ska se
som jag inte hunnit med.

Skulle ha börjat leta igen alla papper jag ska ha
till att söka jobb också. Måste lämna in så snart som möjligt
om det ska bli nåt av det här.
Imorrn måste jag ner till AF igen också =(
Usch det gillas inte, jobbar hellre än hålla på så här.
Men bara att hoppas jag får napp snarast,
annars blir jag tokig på riktigt om jag ska gå hemma
för länge. Klarar inte av det nån längre tid,
måste ha något för mig.

Hade ju varit annorlunda om jag haft hus och eller
om det varit sommar, då hade man iaf kunnat vara ute
och sola eller nå iaf. Nu fryser man ju bara om man
går ut, snön verkar vara i kring knutarna också.
FY, vill INTE ha snö nu. Det är för tidigt.
Det räcker om det kommer till jul och ligger över nyår,
sen kan det gärna försvinna och bli vår igen.
Och så kommer det där fördömda vasaloppshelvetet
sen också >( blääh vad jag hatar det...
Det är då nånting jag hade klarat mig helt utan,
men men det är ju ett tag dit som tur är.

Nähe, nu tror jag att jag ska göra lite mera kaffe,
så jag inte somnar där jag står/sitter...
Kanske man skulle ta sig en tupplur...?
Njäh det får vänta till sen.
Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Bohman

Håller med dig om snön , fast det räcker om d kommer en dessi på julaftons morgon åkk tinar bort på eftermiddan när tomtefan varit hit =)

Tror fan att d e första gången jag hör av en "moring" negativt om wasaloppet ,(förutom av lisso då), min åsikt lägg ner skiten, lr flytta d till fjollträsk, d e 50% 08 or ändå å resten norskar och albaner lr nått, =) , lycka till med jobbsök, jag skulle nästan vara sugen att vara arbetslös iaf en vecka lr nått efter snart 20år på stressmaster.ett tips, sök runt själv och skit i af. då ser arbetsgivarna att du är motiverad att skaffa jobb.hadebraåså!SB

2008-10-05 @ 19:40:21
Postat av: Kicki

Svar till Bohman

Tack så mycket för dom orden =D

Japp, precis så "jobbar" jag...AF har aldrig fixat nåt åt mig. De jobb jag haft har jag skaffat helt själv ;) Blir att ränna runt nu några dagar.

Hadebradumeda =)

2008-10-05 @ 20:16:18
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0