Freeeedag =)

Lugnt och skönt för nu har jag varit till AF idag och
talat om vad jag gjort/gör mm. Handlingsplan som det
så fint heter...sucka...jajja dom får som dom vill.
Nu e de gjort och jag får lugn och ro ett tag framöver,
från det iaf =)

Och så har jag varit till mamma o pappa och fikat,
sen handlat och grejat.
Nu väntar jag bara på klockan ska bli dax att
åka in på hockey Mora IK - VIK Västerås HK
åå HEEJJAA MOOOORAAA =D
Ska väl gå bra det här.
Blir till att smaka några cider ikväll tror jag,
ska ändå åka med en in så det är lugnt.

Sen blir det väl bara hem och slappa antar jag,
har inget inplanerat för helgen, vad jag vet nu iaf.
Man vet ju aldrig vad som faller en in...
Ni får ha en underbar & trevlig helg,
med vad ni nu än ska hitta på?
Vi ses!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0