Fredag

Så var det då fredag igen då, ser kallt ut ute också *brrr*
Nu är det kaffe fika en stund sen in i duschen och ner på stan.
Idag är det sista oktober, jixes vad fort det går,
redan imorgon är det 1a november. Skönt egentligen för jag
vill ha sommar igen, längtar efter min "darling"
Min ford alltså =) Jag har inte varit och hälsa på den sen
jag ställde in den, och det är längesen nu. Tror det var i
början på oktober...OJJ så längesen =/
Hmm, tro om jag ska ner och titta till den idag då,
den kanske saknar "matte" ;)

Vet inte vad jag ska syssla med i helgen, har inget bestämt,
tar dagen som den kommer, lika bra det.
Bestämmer man nåt så brukar det inte gå som man planerat
ändå, så det är ingen idé.
Vet inte om det är något heller, eller jo det är ju monsters of mora
i Fm mattsson arena...meeen jag har då inte råd med det.
Kosta ju massor för båda dagarna, fre - lörd huga.
Nej det fick då vara nu, inte vet jag vad det kostar
för en dag heller, jag hade gärna gått dit imorgon
då Team Cans ska uppträda.
Jajja, så är det när man är en fattiglapp utan jobb =(

Igår så kompletterade jag iaf några saker som fattades
på ett jobb jag sökt, får se om dom hör av sig igen då.
Hoppas, hoppas...
Jag vill ha jobb typ NUU!!!
Men jag känner på mig att det är nära nu, jag är såå envis så.
Jag ger mig inte i första taget.

Vad ska ni göra för skoj i helgen??

Ha en trevlig helg iaf och var rädd om er där ute!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Va är de för tråkmöte du varit på AF?

Jag va där förra veckan, på basinfo eller va de hette. Dötrist va de iaf.... =/

Hoppas att vi får jobb snarast, både du o jag!

Nyfiken i en strut =) Vart har du sökt?

Jag har oxå sökt till massa ställen o jag kanske har fått napp på ett. Hoppas de iaf. VILL HA JOBB NU!!!

Lycka till o ha en bra helg.

Kramar.

2008-10-31 @ 13:28:11
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0