Då var det slutt

Nu så har jag stökat färdigt allt...nästan...
Det blidde kramkalas innan jag gick hem från jobbet idag.
Ojoj vad trevligt det var hehe...
Av vilka då? Jo grabbarna förstås ;)
Dom kommer sakna tokiga mej, sa dom.
- Vem ska vi nu skoja och busa med? undra dom...
Jaa du...säg det...
Jag får väl åka dit och hälsa på och kolla så dom inte
sitter och sover där ute, nån gång ibland ;)

Nu ska jag dra iväg på hockey strax...
Får åka med en in nu vid 5 och hem sen också,
perfekt alltså. Då kan jag ta nån cider i lugn och ro.
Och så blir det tv ikväll också, tv4 sport kl. 19 börja det.
Så nu ska jag dra iväg,
Tjingeling så länge
=)

HEJJA MOORAA!! ♥


Kommentarer
Postat av: liv

Hoppas ni körde ordentligt slut på MIF:arna i kväll för vi har dom hemma på söndag :-) VINST i kväll mot Oskarshamn....TRE skööööna pinnar till tjohoooo KRAMEN PINGLAN MIN // L

2008-10-03 @ 22:22:07
Postat av: Kicki

Svar till liv

Grattis till 3 points :)

Jo nog tror jag vi körde slut på dom...och det var en jäkla bra match...men ingen vinst ikväll för oss...

Lycka till på söndag, KRRAAAMMMEN

2008-10-03 @ 22:49:17
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0