Bra kvinna...

Vilken jäkla morgon >( *grrrr*
Vaknar sent, trött, huvudvärk och irriterad för vädret.
Bara grått, regn och blåser som fan.
Skit också! Jag som tänkte ta ut forden en vända idag.
Men nä, den får stå inne idag...tråkigt då =(

Inte nog med det så fick jag aggera rörmokare också...
*morrr*
Knappen man spolar med på toa, fastnade...nere...
och ville absolut INTE komma upp igen FAN!!!
Arg som ett bi, irriterad >(
Men det var då väl, tänkte jag...va fan ska jag nu göra?
Jahapp, det var det...
Toan bara stog och spola och sluta aldrig...
Ååååååååhhh!!!

Börja titta och se om jag kunde ta av locket som ligger på,
och knappen man spolar med satt ju som sagt fast NERE >(
Försökte skruva av knappen...OJJ, vattnet för tusan...
stängde av det för annars hade det väl blivit en
oförutsedd dusch, antar jag...?
Fick av knappen...och locket...mycket smågrejor där i...
hehe...hmmm (klia mig i huvet)
Så såg det ut där i jahaja...?
Jag fick då till det iaf....till slut....
Så nu funkar det igen, att spola och knappen åker upp
som den ska, av sig självt...HA!!
Vad ska jag med karl till??
Bra kvinna reder sig själv...hehe =D
(stolt)

Nu hoppas jag att det är nog med krångel för idag...
Orkar inte med sånt idag känner jag.
Nu ska jag ta en skön dusch, klä mig och sen åka till
rättvik på marknad och trängas med folk...
Blir nog en snabbrunda bara, brukar springa igenom
det där ganska fort...så jäkla drygt och så mycket
struntsaker folk släpar dit och försöker pracka på folk.
Jaja, är ju sååå nyfniken så jag bara måste ner och titta
iaf. Man kan ju hitta nå kul, en stickad polotröja t ex
som jag är ute efter...hoppas.

Ha en bra dag!
Hörs senare =)


Kommentarer
Postat av: liv

Ha det så bra i Rättvik. Ger mig tusan på att du alltid kommer hem med något därifrån S Kramen

2008-10-04 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0