Blev väckt...

...av ett sms, inget fint alls, fick ont i ögonen...
en från jobbet som skicka ett LIF märke >(
"De va de fulaste jag nånsin blivit väckt av" =(
Haha, ja dom är roliga pojkarna på jobbet...
verkar som dom saknar mig ;)

Jaha, ny dag, nya utmaningar...
Vädret lite bättre idag verkar det som, uppehåll iaf
och solen verkar vilja fram också.
Kan ju bli en fin dag då, skönt...
Ska göra en sväng på stan idag tror jag,
handla lite inför morgondagen...fylla på partyhyllan
i kylskåpet, för imorrn ska jag på mora parken
hade jag tänkt, Refreshments ska uppträda.
Sen va de nå annat band, vet inte va de hette...
och nåt disco tjosan, kan ju bli trevligt =)
Här ska jag då inte sitta och uggla iaf...

Åååh vad jag saknar min fåårrd =(
Skulle vilja höra V8 mullret igen, stått 3 veckor nu
i garaget. Men den har det iaf torrt och varmt
där den står, känns ju tryggt =)
Men vad jag längtar till våren igen så jag får ta
ut min lilla "darling" igen ♥
Nåja, den som väntar.....................

Näpp, nu ska jag fika lite och försöka vakna
efter chocksmset jag fick...huga...
Ha en bra dag!!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0