Blääh, blääh...

Fy vad det känns konstigt idag, jag vakna för ett tag sen
och börja fundera vad det var för dag, för det första.
Sen kändes det som jag försovit mig...oj oj tänkte jag...
Meeen sen kom jag ju på att jag har ju inget jobb =(
blääääääääääääääh vad trååååkigt *snyft*
Jaha, vad ska jag gör nu...rastlös som jag är.

Men jag har ju att göra faktiskt, ska ju till AF
och anmäla mig så jag får nå a-kassa.
Sen kopiera nå papper och lämna iväg till några ställen.
Fan! Måste leta efter dom också...ojoj.
Inte vet jag vart dom är nu...hmmm???
Får titta här i databordet tror dom är här nånstans...
Usch vad trist det blev, jag som VILL jobba *suck*
Men det känns som att det löser sig snart,
hoppas det iaf. Håll tummarna för mig nu.

Kaffe väntar, sen dusch och iväg.
Solen skiner idag också, fint men kallt tror jag...
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0