Arg & irriterad >(

Jäkla sätt alltså, jag fick ett sms av "nån" som jag inte hade
i min mobil, ett sånt dära krafs som man ska skicka vidare..
Jag skickade tillbaka och frågade snällt, vem är du då?
Och så fick jag svar tillbaka:
- Tack för att du raderat mitt nr :( (namnet på pers.)
Snacka om att jag blev paff....jag raderar ALDRIG några nr,
i annat fall än att personen själv bytt nr och säger att det
gamla ska bort...
Personen i fråga finns i min mobil med ett ANNAT nr...
Jag kan väl för FAEN inte rå för att folk byter nr
lika ofta som dom byter kläder o.s.v......
Herregud människa...
Ja jag skickade tillbaka och skrev detsamma, ungefär:
- VA? Jag har inte raderat nå, byter folk nr så
e d inte mitt problem. Ursäkta då!!
 
Inte ett ljud jag hört mer sen, jamen skit i faen då >(

Jag har haft samma mobilnr sen jag skaffade mobil 1a gången,
och jag fattar absolut inte varför i helv... man ska ha nya nr stup
i ett, jag har bytt telefoner flera ggr, men ALDRIG mitt nr.
Räcker väl för tusan med ETT nr, jag är nöjd med det.
Lätt att komma ihåg också....
Nä usch vad sur jag blev efter det där sms:et.
Inte mitt problem om den bytt nr och inte sagt det...
Jag skiter i det, dennes jävl...huvudvärk!
De är inte så konstigt att man tappar bort folk
och inte vet vilket jäkla nr man ska skicka till eller ringa,
när man ska ha tag på vederbörande när dom har flera nr
hit och dit....
AAARRRGGG! Morr >(

Nä fy, nu vart jag tråkig...
Blääh, men jag fick lov UT med det.
Så, nu känns det bättre igen... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0