Alla helgons helg

Då var AF överstökat för en stund igen då.
Har varit på nånting som hette basinformation som var sådär,
långtråkigt och bara sitta och lyssna på en (ursäkta mig)
tråkig gubbe, som bara stog och babbla en massa...
En del vet man redan sen förr, men det var iofs en del nytt,
så det var ju bra att få veta iaf.

Sedan ringde dom från ett jobb jag sökt idag också =D =D
GLAD i hela huvet blev jag JIIHOO =D
Ska nu endast komplettera med lite uppgifter som saknades,
sen så....bara att hoppas.
Ska tala om sen för er som eventuellt är nyfniken,
vad jag sökt för något, OM det blir något vill säga ;)
Så håll ut, det kommer...kanske...

~ ♥ ~

Ja, så har jag också gjort, som så många andra säkert gör
denna helg. Jag har varit till kyrkogården och tänt ljus
hos min farmor & farfar. Längesen jag var dit nu och jag
ville så gärna göra det nu, denna Alla helgons helg.



~ ♥ ~

Jag var även bort till Rosie och tände ljus
Det var såå fint där med ljung, silverek och ett litet
gulligt paket på hennes födelsedag, som familjen
varit dit med =) jättesött.


(denna bild har jag själv tagit och fått tillåtelse av Nanne att ha här!)

~ ♥ ~

Ägnar mina tankar till allas våra änglar där borta
på andra sidan, hoppas dom har det bra,
Och det har dom säkert =)



~ ♥ ~


Kommentarer
Postat av: Nanne

Vad gulligt gjort av dig!

Visst får du lägga ut bilderna.

Kram i massor

2008-10-30 @ 18:48:11
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken underbart vacker gravsten!

2008-10-31 @ 00:30:52
URL: http://gullgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0