1 dag kvar

Då var det bara en dag kvar att jobba på det här stället då.
Hur det känns? Ja, eftersom jag trivts väldigt bra och har
haft trevliga, roliga och bra arbetskamrater så känns det
inget vidare alls. Jobbet i sig är väl sådär, det är ju ett jobb
iaf. Idagens läge får man tyvär inte välja, nu får man ta det
som eventuellt finns och man får tag på. Förr gick det att
välja och vraka, men inte längre. Sen ska man ju ha utbildning
helst och en massa år av yrkeserfarenhet, inte så bara att
ta vad som helst heller.

Själv har jag ingen speciell utbildning, hem och kastrullteknisk
om det är en utbildning...? Gått på en massa åtgärder hit och dit,
men har väl en ganska bred arbetslivserfarenhet...
om det nu heter så?
Nåja, kommer att sakna dom jag jobbat med mycket.
Vissa, speciellt grabbarna förstås ;)
De är så roligt att jobba med dom, för det är så kul
att göra en massa bus och skämta om ditten o datten.
Har ju haft en massa tok för mig förstås,
kan ju inte låta bli ibland om jag ser nån sur min
eller arg blick...då måste jag bara göra nåt bus =)
Sen är det ju väldans roligt att skämta och retas
lite med leksingarna också ;)
Lite kul ska man ha annars överlever man inte i en
som jag kallar det; "Muppverkstad" ;)

Nähe, nu ska jag ta en vilopaus en stund...
känner mig helt slut.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0