YeS YeS =D

Matchen Mora IK - Huddinge slutade
9 - 1 =D
Härliga siffror och 3 poäng.
Nu kan vi vila med gott samvete ett tag
framöver, och sedan tar vi nya tag igen
den 14e hemma mot AIK.

Att jobba som supportervärd var kul iaf,
det var ju så lugnt idag också.
Inga Huddinge supporters på plats heller,
jag var på bortastå ikväll.
Detta kan man ju lätt göra nån mer gång,
kul att få prova på det också.

Nu ska jag slänga mig i soffan under ett
täcke och glo på tv, få se om det är nå skoj
att se. Känner mig frusen och trött nu så det
är lika bra att koppla av en stund nu.
Må så gott, Alles!

^^


Kommentarer
Postat av: Lena

Fin avslutning innan uppehållet. 9-1 är RESPEKT S Hoppas vår sportchef använder dom här tio dagarna till att skaffa en ny SJUHELVETES bra målvakt nu när vår skadade guldklimp blir borta ett halvår SUCK Ha en fin kväll kramisaaaaaaaar

2008-11-03 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0