Waa Waa...

Oh Yeah vad jag saknar sommaren & MIN Ford ♥
Hihii fick en liten flachback idag då jag lyssnade på
en skiva jag har i bilen, med "bil låtar" på =D
Då fick jag bara lov att leta upp ett klipp på en låt
jag bara älskar att spela OCH sjunga till i bilen, haha.
En riktig kalaslåt som är trallvänlig att sjunga med till
*flin* "någon som kanske får ett leende på läpparna" kanske ;o)



Den är bara sååå kanonbra (tycker jag iaf) =D

Finns ju så många braiga bil låtar så, och jag hittade inte
en speciell låt nu förstås...men ska väl leta få se om jag
hittar den nånstans...

Kommer väl in nå mer vartefter jag hittar nåt bra..
Ha en trevlig kväll och
Glöm nu INTE att rösta på Larz Kristerz Ikväll ;o)

♥ KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0