Vad fort det går...

Veckorna bara rusar iväg, helg nu igen och lördag.
Ni ska väl rösta på Larz Kristerz ikväll?
Jag ska det iaf, som vanligt ;o) dom är ju asbra och kommer
sopa mattan även ikväll, garanterat.



Igår var jag bara inne, var bara ner på statoil och handla en
express och "Clintan" film mm...
Jag var inget glad igår :´( mor har inte mått så bra och jag
känner oron stiger i mig. Mamma är alltid mamma ♥
Var bara ledsen hela dan, inte nog med att man är snuvig
som bara attans, blir ju inte bättre av att lipa heller...
Har ju inte kunnat åka dit pga att jag varit så förkyld, vill ju inte
göra saken värr. Så jag håller mig för att åka dit till jag blir frisk.
Dumma snuva msn smileys 

Känner mig ensam, tom och innehållslös, vet inte vart jag ska
ta vägen ibland. Klättrar på väggarna "nästan" vill bara bort
härifrån, hatar den här lägenheten...
Ingen att prata med (jo katterna, men...dom säger inte mycket)
Igår kände jag mig ensammast i hela världen,
gick här fram o tillbaka som en orolig själ cool smileys
Ville bara lägga mig under täcket och sova bort dagen och kvällen.

Känns väl lite bättre i snuvan idag iaf, blir lite fika nu sen
en varm dusch. Sen får jag se vad som händer.
Är ju som sagt Dansbandskampen ikväll så det blir väl
till att titta på den, och rösta som bara attans.
Tända en massa värmeljus, som jag alltid gör på kvällarna,
vicka i mig nån cider...ensam...
Imorrn söndag ska jag iaf gå på hockey då får det va hur det
vill med den här snuvan! Japp...
Och nästa fredag ska vi ha "drantarna" = LIF här på besök,
det blir en tuff match, men ska bli kul ändå på sitt vis msn smileys
Igår gick det ju kanon vinst med 4 - 3 mot Almtuna härligt.
Nu ska jag sluta svamla...ha en bra dag!
rolleye smileys


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till vinsten! Tyvärr fick vi inte hål på knäckisarna i går även om det var en jämn kamp :-) Hoppas ni kan störta dom i fördärvet på fredag isället. Såg att dom tänker bojkotta matchen och köra något jippo med stor-tv istället. Det gör ju det lite enklare för er klack att visa vem som äger i Mora :-) Du vet var jag finns när du känner dig ensam. Det är du inte storakramenpinglanmin

2008-11-22 @ 18:37:40
Postat av: Kicki

Svar till Lena

Tack vännen min, jag de va tråkigt att "knäckebrödet" inte gick att krossa...vi ska göra så gott vi kan på fredag ;o)

Håll tummarna för oss!

Ska höra av mig...är sååå mycket nu så... =o

KRAMAROMFÖRHELASÖNDAN =)

2008-11-22 @ 21:52:46
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0