Ut en sväng idag.

Jag tog mig iaf ut och handla lite idag, fick lov på apoteket,
sen på willys å vända...hmm de va jobbit, snuvigt som attan.
Tårarna rann och näsan droppa...fy tusan så ljust det va ute,
solen sken som bara den...Jag såg väl ut som jag supit en
hel vecka...typ...rödsprängda tåriga ögon och röd lysande näsa.
Usch å fy, folk undra väl vart jag varit, haha...
Ja då får dom undra det då...struntar jag i, dom får tro va dom
vill, jag vet iaf varför jag ser ut som jag gör ;o)

Nu ska jag bädda in mig i filten i soffan igen, och glo på
"dumburken" orkar inte så mycket annat.
Sen lär jag ju ta det lilla lugna om jag ska orka med att
gå på hockey imorrn kväll...då får de va hur det vill med den
här snuvan! Så det så!
Ha en skön kväll, alla!

Ses scared smileys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0