Torsdag och snart helg

Inte var det nå fint väder idag inte, mulet, dimmigt och grått =(
Jaha, och vaknar med huvudvärk...kul...Not!
Näe, jag tar det lugnt idag ingen panik idag inte.
Jag måste iaf brumma iväg och köpa mera värmeljus så jag
har till kvällen, bara måste ha det.
Just ja, ikväll ska jag på ljusparty igen också ja...
Hmm måste sätta mig och kolla katalogen och se vad
jag ska köpa den här gången...
Har fått fnatt på partylite ljusen, är så fina och luktar så gott.
En doft som luktar jättegott är Svart Orkidée,
den luktar som nytvättad tvätt som hängt ute, nästan.
Sen var det en annan jag tänkte prova men kommer inte
ihåg va de var...nåt med körsbär tror jag...

Jajja, nu häller jag i mig kaffe och försöker vakna till,
ska väl snart in i duschen sen dra iväg och köpa värmeljus.
Tror inte jag går ut och stavar nåt idag,
det känns i armar och skuldrorna, träningsvärk tror jag.
Så jag vilar nog från det där idag...
Jopp så får det bli.
Inget kul när man har huvudvärk heller, fast det kanske
ger sig om jag går en vända...får se senare.

Ha en bra dag, Alles!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Jag lsäer din blogg nästan varje dag men glömmer skriva kommentarer. Sorry! Ska bätra mig. Hoppas din huvudvärk ger med sig.

Nus ka jag lubba iväg till dagis och hämta hem Jerry.

Ha en fin dag/kväll!

kram kram

2008-11-06 @ 13:49:45
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0