Tjihoo vad trött jag blev...

Städ dag vart det idag...tvättat mm...och nu blev jag så jäkla trött.
Luften gick ur mig totalt...plööh...sådär bara...
Jixes, och redan kväller snart...hej och hå.
Tror nära på jag bara måste göra mig lite kaffe innan jag somnar.
Köpte såå goa bullar igår, med saffran, mmmmm så gott.
Solen är på väg ner, redan, det har varit så fint idag.
Men jag har inte velat sticka ut näbben alls idag,
fryser ändå så det räcker, burrrr =(
Behöver inte ut nå idag heller så, lika bra stanna inne i värmen.
Har börjat tända värmeljus här nu också, tänder jag
varje kväll, det är sååå mysigt.
Har väl näst intill bara sånna tända på kvällarna, mysigast så.
Sen är det väl till att snåla på dom få slantar jag har nu,
så det får bli innedag idag.
Färdigt med det!!

Nähepp kaffe var det ja...
Tjingeling en stund...
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0