Supportervärd

Jepp, idag ska jag vara supportervärd på hockeyn.
Alltså Inte stå i klacken... =(
Jaja det kan bli kul det med och prova nånting nytt.
Bara det att Kan jag hålla tyst?? hehe...
Blir nog svårt...men ska väl gå det med, jag får väl lov
och stänga igen näbben ibland jag också ;)

Vi har idag tabell jumbon Huddinge på besök.
Måtte nu Mora vinna ikväll, det Måste bli vinst nu!
Sen blir det ett lååångt uppehåll, ända till den 12/11
då spelar Mora borta mot Bofors IK.
Sucka, abstinensbesvär att inte få gå på hockey
på länge nu =( Ojj Ojj....
Nästa hemma match blir inte föräns den 14/11
då har vi AIK här hemma.
Då ska jag absolut Inte jobba =P så det så!

Nu ska jag göra mig klar inför min nya uppgift på
hockey, ska väl gå bra det här =)
Ha en trevlig eftermiddag, Alles!

^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0