Söndag kväll..

Haft lite pysseldag...igen...tvätt o disk o sånt vanligt jox. Fundilerat lite på allt möjligt hit och dit,
vad jag ska göra mm. Jag vill ju ha ett jobb NU, men det ser mörkt ut =(
Vet inte hur det ska gå med allt jag... Sen längtar jag som f*n efter sommar, sol och värme
så jag spricker snart. Allt skulle kännas så mycket roligare om det var sommar,
då kunde man iaf vara ute mer och njuta, pyssla med bilarna mina, åka nån tur med
mamma & pappa i forden, eller nåt annat skoj.
Nu är det bara mörkt, kallt och trist ute...vill bara vara inne, inte gå ut alls...om jag slapp.

Igår var jag och hämtade en laddning partylite ljus igen, som jag beställt för en tid sen.
Mmmmm så gott det luktar av dom jag köpte =)
Jag köpte 3 sorter, Glittrande bärnsten (brinner ett ljust nu) och luktar underbart gott.
Mistelkyss också en som lukta jättesmaskens gottigottgott =p
Vita snöbär, mmmmmmm sååå gottt, den luktade ljuvligt gott den...
Bara myser när jag får tända en massa ljus och inte har så många vanliga lampor på,
bara en massa värmeljus =) Det är mysfaktor Ett det ;o)

Det är inte svårt att bli beroende av dom dära ljusen alltså, dyra men så gott dom luktar
och lyser såå fint. Jag har en laddning till att vänta också, men det var några andra dofter
jag vill prova. Köper bara dom te - ljusen (ser ut som värmeljusen man köper)
Får väl se om jag "kanske" ska ha något här hos mig sen nån gång...jag funderar på det iaf.
Det är väl bara det om man får ihop nå folk...? Jajja, det visar sig om det blir nåt framöver.
Jag vet iaf vilken jag ska ha som kommer och har demon, en jättetrevlig och mysig tjej.

Nä nu ska jag surfa runt lite och kolla vad ni andra skriver om idag ;o)
Må så gott och ha en bra kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0